zondag 8 mei 2011

Ebay-buys


Ebay, love it! Je kan echt alles kopen. Noem het maar en ze 
hebben het. Ook op nail-art gebied ook. Cool toch! Dus ik
heb een tijdje geleden ook wat ingeslagen op de amerikaanse
site. 



Konad 
buyed: 2 plaatjes, 1  plaat houder, 1 schaver en 1 stempel.
Ik weet niet of je het kent. Je kan figuurtjes op je nagels 
stempelen. Als je een uitgebreide uitleg ervan wil
moet je even 'konad' googlen of youtuben. Het effect
is heel leuk. Alleen jammer dat het bij mij niet werkt, omdat
je ook nog de 'konad' nail polish nodig hebt. Die moet
ik nog een keer bestellen.

Glitter dust
2 roze potjes
Glitters om over je nagellak te doen. Geeft een leuk,
vrolijk effect. En maakt van zo'n basis kleurtje gelijk
leuke nagels.

rhinestones oftewel steentjes
1 doosje
Steentjes die je nail-art creatie af maken. Leuk om 
te hebben. Gebruik ze best vaak!

Dotting pens
Waren er 5, nu 1 (ben er 4 kwijt :p)

Om, wat de naam al zegt, dotjes te maken. Kan je
leuke stippen nagels maken of bloemetjes.

Bloemen steentjes
1 zakje
Net als de rhinestones, maar dan in bloemetjes
vorm. 

Fimocanes
120 canes
Je hebt leuke vormpjes. Je snijdt er een heel
dun plakje van af en dan plak je die op je nagel.

Mini OPI
1 potje
Opi is echt het betere merk. Dit is een mini-versie.

Een mooie lichtblauwe kleur.

Dit zijn mijn aankopen. Ik ben er erg blij mee.
Hope u like it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten